როგორ აღიქვამს საინფორმაციო მასალას. როგორ გამოყოფს ტექსტის მთავარ სათქმელს. | უჭირს საინფორმაციო მასალის აღქმა. ვერ გამოყოფს ტექსტის მთავარ სათქმელს. | ნაწილობრივ აღიქვამს საინფორმაციო მასალას. უჭირს ტექსტის მთავარი სათქმელის გამოყოფა. | კარგად აღიქვამს საინფორმაციო მასალას. გამოყოფს ტექსტის მთავარ სათქმელს. |
სწორად ასახელებს თუ არა ტექსტის თემას და იდეას. | ვერ ასახელებს ტექსტის თემას და იდეას. | ნაწილობრივ ასახელებს ტექსტის თემას და იდეას. | კარგად ასახელებს ტექსტის თემას და იდეას. |
გადმოსცემს თუ არა აზრს თანმიმდევრულად. როგორ იგებს ლექსიკურ ერთეულებს. | ვერ გადმოსცემს აზრს თანმიმდევრულად. ვერ იგებს ლექსიკურ ერთეულებს. | ნაწილობრივ გადმოსცემს აზრს თანმიმდევრულად. ნაწილობრივ იგებს ლექსიკურ ერთეულებს. | თანმიმდევრულად გადმოსცემს აზრს . იგებს ლექსიკურ ერთეულებს. |
შეუძლია თუ არა მოიფიქროს საპირისპირო მნიშვნელობის სიტყვები. | ვერ იფიქრებს საპირისპირო მნიშვნელობის სიტყვებს. | ნაწილობრივ იფიქრებს საპირისპირო მნიშვნელობის სიტყვებს. | იფიქრებს საპირისპირო მნიშვნელობის სიტყვებს. |
вторник, 20 декабря 2011 г.
შეფასების რუბრიკა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий